Fot. Indi
Koło Prze­wod­ni­ków Be­skidz­kich i Te­re­no­wych przy Od­dzia­le PTTK „Be­skid Ślą­ski” w Cie­szy­nie ma nowy za­rząd. Wła­śnie bo­wiem do­bie­gła 4-let­nia ka­den­cja po­przed­nie­go za­rzą­du.
Pod­czas wal­ne­go ze­bra­nia spra­woz­daw­czo-wy­bor­cze­go prze­wod­ni­cy wy­bra­li wła­dze na na­stęp­ne 4 lata. Za­sia­da­ją w nich: Ry­szard Sy­ro­kosz – pre­zes, Bo­gu­sław Bujok i Le­szek Lipsa – wi­ce­pre­ze­si, Da­nu­ta Hu­cza­ła – skarb­nik, Da­nie­la Gu­ziur-Pilch – se­kre­tarz oraz Kry­sty­na Fi­li­pek i Cze­sław Sta­warz – człon­ko­wie za­rzą­du. Ko­mi­sję re­wi­zyj­ną utwo­rzy­li na­to­miast: Hen­ryk Wię­zik – pre­zes, Piotr Bren­ner – wi­ce­pre­zes i Jan Pol­lok – se­kre­tarz. Pod­czas ze­bra­nia od­czy­ta­no także spra­woz­da­nia z dzia­łal­no­ści w mi­nio­nym roku oraz zbior­cze z czte­rech lat ka­den­cji za­rzą­du. Dys­ku­to­wa­no rów­nież nad spra­wa­mi bie­żą­cy­mi oraz pla­na­mi dal­szej dzia­łal­no­ści.
(indi)